Партньори

Компанията е стимулира подобрението на средата, чрез финансираща програма за реновиране на хижи и заслони

SiteGround е сред водещите глобални лидери в сферата на уеб хостинг и софтуер услугите в света, поддържайки близо три милиона домейна на клиенти от цял свят, с екип от 500 колеги и офиси в София, Пловдив и Стара Загора в страната. През изминалата година компанията е сред най-награждаваните работодатели в България с над 20 отличия като работодател и като обществено отговорна компания.

От SiteGround са горди, че и до днес са независима компания, построена изцяло с частен капитал и управлявана от един и същ движещ екип, който работи все така задружно всеки ден и успешно се справя с всички предизвикателства по пътя. Така вече 19 години рушат мита, че в малка страна като България не може да се постигне нищо значимо. 

И признанието не закъснява. Различни организации дават високата си оценка за работата на компанията. Сред тях е и тази зад най-използвания софтуер за правене на сайтове в света – WordPress. SiteGround е една от единствените три хостинг компании в цял свят и единствената европейска, официално препоръчвани от WordPress.org заради високото качество на услугите си.

Зад този успех обаче се крие неспирен труд: “За нас „перфектен“ не е крайно състояние, а постоянен процес на подобряване на резултатите и очакванията на крайните ни потребители и екипа ни. Не спираме, докато не надскочим собствените си стандарти”, заявяват от SiteGround. 

Освен с отличното качество на продуктите си, компанията е известна и с участието си в редица зелени проекти. Насърчават се устойчивите екологични практики, активния начин на живот, предприемачеството, науката и подобряването на градската среда. Всички тези области не са избрани случайно, защото те отразяват интересите на екипа на SiteGround и освен това се нуждаят от реална подкрепа. 

SiteGround осигуряват първите три детектора за затрупани от лавини хора, които в момента се използват от ПСС, спонсорират жънещият международна слава Български фрийрайд отбор, а също така подпомагат и донеслата 8 Гинес рекорда гребна “Мисия Шакълтън”, част от която беше и българинът Стефан Иванов, и която целеше да повиши общественото внимание към опазването на океаните и големите риби в тях.

В “Хижа на годината” 2023 компанията се включва като патрон на един от най-важните елементи на инициативата – финансиращата програма “Реновиране на хижи и заслони със SiteGround”, осигурявайки грант от 20 000 лв за вдъхване на нов живот на изоставените хижи или подобряване условията на вече действащи такива. Очакваме тази част от кампанията да стимулира любителите на планината да мечтаят и да планират проекти, които да изпълнят дори и да не спечелят гранта на тази програма.

От SiteGround се надяват това да се превърне в добър пример, който да вдъхнови повече българи не просто да започнат да водят по-активен начин на живот в планините, но и да допринасят за развитието на културата на този тип туризъм у нас.

Ние, организаторите на кампанията “Хижа на годината” сме уверени, че с подобни партньори инициативата ни успешно ще изпълни целите си! Изказваме дълбоките си благодарности на целия екип на SiteGround за това, че в наше лице припознаха своите идеали и ни подкрепиха безрезервно!

Прочети повече за компанията в интервюто за 360mag.

Експертите в преобразуването и съхранението на енергия от слънцето са патрон при избора на хижи и заслони с най-устойчиви екологични практики

Планинските обекти като хижи и заслони в България често са изправени пред голямо предизвикателство, свързано с достъпа до електроенергия. Много от тях са отдалечени от електропреносната мрежа и се налага да използват остарели, шумни и замърсяващи въздуха решения, при които се изгарят горива (припомнете си за шумните и „ароматни“ агрегати край хижите). Добрата новина е, че с напредването на технологиите на все повече места в планината започва да се използва ефективно слънчевата енергия – за затопляне на вода, но и за производство на електроенергия за осветление и други нужди. Тази тенденция се развива не само поради факта, че слънчевата енергия се оказва изключително подходящо решение за отдалечените хижи и заслони, но и поради простата причина, че става все по-достъпна. Данните показват, че през последното десетилетие цената на фотоволтаичните модули е спаднала с внушителните 94%, а енергията от слънцето на много места по света вече е по-евтина от тази от конвенционални източници. 

Взимайки предвид тази тенденция и с желанието ни да насърчим не само нея, но и всички щадящи нас и природата практики, в конкурса „Хижа на годината“ 2023 обръщаме специално внимание на устойчивото развитие и екологията. Поради тази причина една от осемте категории за гласуване в конкурса е Хижа/заслон с най-устойчиви екологични практики. За неин патрон избрахме компания с богат опит в преобразуването и съхранението на енергия от слънцето, а именно PhotoМate. С участието си компанията се старае да насърчи използването на слънчева енергия за нуждите на планинските обекти и да популяризира този възобновяем източник, оказващ се безценен за отдалечените обекти. 

Photomate са специалисти по соларни инвертори за търговски и битови клиенти, както и решения за съхранение на енергия. Компанията е сертифициран партньор за пред и следпродажбено обслужване на Huawei за соларни инвертори в Централна, Източна и Северна Европа. Също така е и дистрибутор на Xelectrix Power Box  – многофункционална система за съхранение на енергия с високо напрежение за приложения ON GRID и OFF GRID.

Компанията съществува от 2008 г. и за това време успява да си спечели клиенти сред 23 държави на стария континент. Екипът ѝ наброява над 140 души, разположени в 15 регионални офиса. В България Photomate оперира от 2019 година, като от 2020 регионален мениджър и отговорник за развитието на територията на страната е Николай Иванов, който ръководи стегнатия екип от надъхани млади хора, които освен работата си обичат също планината и природата. 

Радваме се, че точно PhotoМate е партньор на кампанията  „Хижа на годината“ 2023, защото чистата енергия е приоритет за всяко място сред природата и ние сме щастливи, че имаме на борда си експерти от тази сфера. Вярваме, че с приятели като Photomate прилагането на устойчиви екологични практики в българските хижи и заслони ще стане още по-популярно и по-достъпни.

Виж повече за компанията тук

Заедно откриваме най-добрите хижи и заслони, но и изоставените, за да обърнем внимание на всички

Автомобилите за приключения SUBARU отдавна са неизменна част от различни инициативи, ориентирани към активния отдих на открито и природосъобразния начин на живот. Не просто машини, подходящи за пътешествия – те са създадени за такива! Логично те се с включват силно и в кампанията, с която избираме най-добрите планински обекти, а именно „Хижа на годината“ 2023. За да можем да ви предоставим прясна информация и снимки от част от претендентите в конкурса, на помощ идват два автомобила SUBARU, които превръщаме в наши работни коне.

Благодарение на доказалия се по нашите пътища SUBARU XV и първия изцяло електрически модел SUBARU SOLTERRA, безпрепятствено, комфортно и екологично достигаме дори до най-отдалечените и непристъпни хижи, за да ги снимаме и актуализираме информацията си за тях. 

През годините марката е успяла да се наложи като име сред приключенците по света и всеки път, когато се появи нов високопроходим модел, той предизвиква вълнение в планинарската общност. И има защо! По време на странстванията ни вече се убеждаваме лично в достойнствата на предоставените ни автомобили и разбираме защо SUBARU е култова марка за поколения планинари.

Във всичко това ще могат да се убедят и трима от вас, защото, компанията осигурява и награди за победителите в нашия конкурс „Защо харесвам тази хижа“, а именно – уикенд със SUBARU XV в избрана хижа на БТС, както и пълен резервоар с гориво за пътешествието.

Благодарим на компанията, че подкрепя  „Хижа на годината“ 2023 и по този начин още веднъж допринася за развитието и популяризирането на планинарската култура!

Следете 360mag.bg, където ще споделим впечатления от преживяванията ни с тези автомобили.

Повече за марката и различните модели може да намерите на subarubg.bg

Компанията радетел за по-добър свят е патрон на категорията „Най-чиста хижа“

С почти вековна история и неизброими инициативи за опазване на културно и историческо наследство, благотворителни кампании и доказана дългогодишна подкрепа за спорта и активния начин на живот, компанията смело се нарежда сред пионерите, радетели за по-добър свят.

Kärcher е семейна компания, основана от Алфред Керхер през 1935 година. Стартира с иновативни вентилатори за горещ въздух за загряване на самолетни двигатели. През 1950 г. нейният основател прави пробив в технологията за почистване. През 1984 г. Kärcher навлиза на пазара на дребно с почистващи уреди за частни домакинства.

Към настоящия момент компанията е стъпила на всички континенти, има центрове в 78 държави. След смъртта на основателя Алфред Керхер и поемането на ръководството от съпругата му Ирене, бизнесът се разпределя на техните деца, които участват в управлението и до днес.
„Това е семейна компания с цели за екосъобразност, устойчивост и стремяща се към един по-добър свят.“ – казва Михаела Спиридонова, продуктов мениджър.

В каталога си Kärcher има 4000 различни артикула. Компанията работи с рециклируеми суровини и минимизиране на въглеродните емисии. Ежегодно получава приз за „Зелена компания“.

Компанията оказва подкрепа на SOS-детски селища. Безвъзмездно подпомага подобряването на културното наследство чрез почистване на паметници. На територията на България изгражда мобилни веломивки на колоездачни състезания и постоянни такива на различни вело трасета.
„Хижа на годината“ представя едни прекрасни места, които са в белите дробове на България. Всяка хижа има нужда от добра поддръжка и ние искаме да се включим към това, подобрявайки средата и подкрепяйки категория за „Най-чиста хижа“. – казва маркетинг специалистът Боряна Станимирова.

Вижте повече в интервюто за 360mag тук

Компанията Matrax е основана през 2003 г. в София, като официален дистрибутор на Magniflex за югоизточна Европа. Тя бързо се превръща в лидер на пазара в премиум сегмента, стартира дейност в Румъния и добавя към своята гама продукти от хотелската линия. 

Днес Matrax има две марки в своето портфолио: Magniflex и isleep и отдаден екип от повече от 50 професионалисти в продажбите, маркетинга, разработването на продукти, обслужването на клиентите и логистиката в двата си офиса в България и Румъния.

Продуктите, предлагани от Мatrax, комбинират добре познати технологии с най-новите разработки с цел да осигурят спокоен сън и пълноценен живот на милиони клиенти по света.

От компанията приемат за своя каузата за подобряване на легловата база в българските хижи и заслони. Като официален партньор на “Хижа на годината” и БТС ще предоставят специални индивидуални условия, съобразени със социалния характер на този тип обекти, за да подобрим заедно условията за качествен сън в планината.

Благодарим за специалното отношение на хората в компанията към планината и активния туризъм!

Научете повече за марката и решенията за по-добър сън в планината на https://matrax.bg 

Компанията GP Group от години участва в проекти по реновирането на туристическите пътеки в българските планини и подкрепа на спорта сред природата.

 

През 2019 г. и 2020 г. заедно с Университетски аварийно спасителен отряд (УАСО), изпълняват проект за обновяване на лятната, азимутна маркировка по маршрута Е4 в участъка от х. Мальовица, през заслоните Страшното езеро и Кобилино бранище до х. Рибни Езера, което е и най-дългият участък между две хижи по маршрута. В рамките на проекта, GP Group изготвиха и нови указателни табели. Една от най-значимите изпълнени от GP Group задачи бе обезопасяването на маршрута с поставянето на изцяло ново метално-осигурително въже в участъка от заслон Страшното езеро до Римски друм.

 

Освен това, компанията спомогна и за старта на един важен за зимната планинарска общност проект, като стана основен партньор за  първата година от създаването на българския фрийрайд ски и сноуборд отбор.


Днес застават и зад стремежа на кампанията „Хижа на годината“ – да създадем повече възможности за подобряване на българските хижи и заслони. Щастливи сме да обявим, че с подкрепата на GP Group стартираме нова финансираща програма, насочена към всички хижари, които планират ремонтни дейности по своя обект. Обхвата на програмата е предоставяне на строителни материали на себестойност 5000 лева

AdHash е иновативна платформа за етична реклама, която позволява на медийните канали и рекламодателите да показват реклами, да управляват кампании и да събират данни за ефективността от едно място. В идеята заляга уважението към личността, затова за маркетинговите цели на платформата не се следят самите потребители, а само околната среда, в която се намират. Основната им визия и цел е да няма посредник между рекламодателя и медиите и целият процес да бъде открит и ясен за клиентите. 

Екипът е съставен от експерти в рекламните технологии, софтуерни инженери, дизайнери и специалисти по данни. Техният разнообразен опит (наука, инженерство, медии, дизайн) се събира в една точка, превръщайки прозрачността и отчетността в стандартното състояние на дигиталната реклама. Резултатът – в AdHash създават стойност не като заключват данни, а като дават възможност на издателите и рекламодателите да събират, притежават и управляват собствените си данни, така че повече от средствата за реклама да отиват към истински създатели на съдържание, вместо към опортюнистични посредници.

Извън работната си среда свежите хора от AdHash са страстни любители на природата и активния начин на живот, затова и не е случайно, че подкрепиха кампанията “Хижа на годината”, за което им благодарим от сърце!

Магазини “Стената” едва ли имат нужда от представяне. Повече от 27 години екипът им с вяра и страст сбъдва мечтите на поколения планинари, алпинисти и пътешественици, превръщайки брандът в институция! Защото освен висококачествено обслужване на експертно ниво, екипът на “Стената”участва в реализацията на многобройни събития, експедиции, издаване на книги, подкрепа на атлети… 

Екипът на СТЕНАТА е пряко ангажиран в организацията и провеждането на традиционните „Дни на предизвикателствата“ – годишна среща на аутдор обществото в България и на състезанието „Байк и Рън за Чепън“. Може да се каже, че за разлика от традиционното строителство, в този случай “Стената” е неразделна част от основата на планинарската култура в България, такава каквато я познаваме днес!

Заради безусловната подкрепа към всички, които се вдъхновяват от далечните хоризонти и неугасващия стремеж непрекъснато да подобряват и развиват условията за автентична среща с природата и предизвикателствата, “Стената” безрезервно подкрепиха кампанията “Хижа на годината”, превръщайки се в наш основен партньор. Благодарим!