Победител Хижа “Грънчар” с общ сбор от 159 точки (максимално 200)
Хижа Грънчар – 159 точки (първо място)
Хижа Извора – 153 точки (второ място)
Хижа Бонсови Поляни – 138 точки (трето място)
Хижа Кашана – 133 точки (четвърто място)
Хижа Павел Делирадев – 129 точки (пето място)
Хижа Здравец – 129 точки (пето място)
Хижа Момчил Юнак – 128 точки
Хижа Коман – 128 точки
Хижа Планинец – 128 точки
Хижа Стражата – 126 точки
Хижа Ботево – 125 точки
Туристическа спалня Витиня – 123 точки
Хижа Мадарски Конник – 118 точки
Заслон Черни Връх – 102 точки
Хижа Дружба – 107
Хижа Беласица – 102 точки
Хижа Попови Ливади – 94 точки
Туристическа спалня Алеко – 77 точки
АПБ
АПХ
БТС
360
БАССЕС
МТБ.БГ
Разказите на Хижаря
Патронът на гранта Matrax
КАНДИДАТСТВАЙ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ЛЕГЛОВАТА БАЗА
до 5 000 лв
КАНДИДАТСТВАЙ С ПРОЕКТ ЗА ФИНАНСИРАНЕ В МАТРАЦИ ДО 5 000 ЛЕВА ОТ “MATRAX”
Лидерът в продуктите за сън Matrax се включва в кампанията “Хижа на годината”, за да предостави знание, индивидуални условия и решения и заедно да подобрим условията за настаняване в българските хижи и заслони.
Освен специални условия за всички обществени обекти в планината, с които може да се запознаете в секцията “специални условия за хижи и заслони”, компанията обявява и грант за финансиране на стойност до 5000 лв. в матраци.
В рамките на кампанията “Хижа на годината”, заедно с “Matrax” и марките им Magniflex & isleep“ отправяме предизвикателство към вас, стопаните на хижи и заслони – кандидатствайте с проект за обновяване на легловата база до 15 ноември 2023 г. и може да спечелите по-добър сън за планинарите във вашата хижа.
Как да участвате? Лесно е – разкажете ни в свободен текст, защо трябва да спечели вашата хижа.
Победителят ще бъде избран с гласуване от представители на Matrax, БТС, БААТ и 360mag, като ще се имат предвид следните критерии, които е важно кандидатстващите да заложат в мотивационното си писмо:
- локация: по-отдалечените хижи ще имат предимство, поради трудността на достигане и нуждата от още по-качествено възстановяване и сън;
- състояние на легловата база в момента – с колко легла разполага хижата, има ли планове за добавяне на нови, кога за последно са модернизирани;
- трафик/популярност: колко туристи / планинари посещават хижата средномесечно; кои са най-активните периоди в годината?
- амбиция: какви са плановете и мечтите за развитие и популяризиране на хижата, за да стане по-посещавана;
- туристически дейности: как се развива и как вие развивате планинския туризъм в региона;
- комуникация: как ще се популяризира сред гостите на хижата (и не само) важността от качествената почивка и сън и връзката с новите продукти от MATRAX, с които е оборудвана хижата.
Кандидатурите очакваме на: magazine@360mag.bg
Пълните условия и напътствия вижте тук!